Termostat lednice

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Neděle Prosinec 27 16:42:16 CET 2009

Zkontrolujte, ci je kapilara termostatu opreta o vyparnik. Ak by bola iba v
lufte, bude to robit toto. Ak je opreta, treba vymenit termostat.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@snailinstruments.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 27, 2009 4:02 PM
Subject: Termostat lednice

U lednice Calex combi mi prestal vypinat termostat lednice. Mrazak
funguje normalne, ale v lednici mi zmrzne mliko i kdyz ji necham na
nejnizsi stupen. A pritom porad chladi. Na co bych se mel podivat?

Pro ilustraci uvadim inzerat na tentyz typ lednice, je to tato:
http://elektro.hyperinzerce.cz/lednice-chladnicky/inzerat/2426679-kombinovan
a-lednicka-calex-combi-s-mrazakem-nabidka-praha/
(Ted vidim, ze ma v mrazaku ctyri supliky, ta moje ma jenom tri, ale
asi to nebude zasadni rozdil, jenom prepazka mezi lednici a mrazakem je
jinde).

J. Hanzal