kde koupit konektor a jeho zapojeni

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Prosinec 26 11:47:57 CET 2009

Obavam se, ze to tak uplne neni. Mam dojem, ze to existovalo za ponekud jinych podminek nez jake ma k dispozici pan Zahradnik. Pokud vim, tak se CERN musi dostat na podminky blizke podminkam v prvnich par sekundach po velkem tresku, aby nejakeho toho Higgse chytili. Na druhou stranu bezni kosmici, kteri na nas prsi z Vesmiru maji mnohonasobne vyssi energii, nez jakou dokazi do castic napumpovat v CERNu, takze mozna ze kdyz pana Zahradnika navstivi nejaky kosmik (coz se deje velmi pravidelne a huste) a dobre se trefi, tak bude mit i toho Higgse. Jen pote co zjisti co to je prijde na to, ze nevi jestli ho ma skladem. :-)))

Jakub Serych