Základní deska

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Sobota Prosinec 26 01:39:01 CET 2009

Nestačí. Když už blbnu, tak pořádně. Po usměrněných 230V se i nafouknou kondenzátory a pak technik tvrdí; No, jo to jsou zase špatné kondenzátory. Tak já vám to vyměním. A to jsem nic o reklamaci neříkal, byla to moje blbost :-).

Ty Open-short testy jsem myslel vážně. Dělají se (měly by) u spotřební elektroniky, aby se zjistilo jestli deska nevyhoří, když se něco přehoří či prošlehne. Když kluci testovaly napájecí zdroje, tak volali ostrahu, že případné hlášení požáru požárními čidly je plánovaná akce. \
ced