Lze nahradit Ultra ATA100 verzi 133?

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Prosinec 23 21:48:35 CET 2009

Jinak omezeni velikosti disku na radici nezavisi. Musi pro to mit podporu
BIOS a operacni system (a samozrejme disk, ze).

S OS problem nebude (predpokladam, ze tam mate WinXP nebo novejsi),
takze jen kouknete do BISOu, jestli to z toho nepoznate.
Pripadne se podivajte na nove BIOSy pro Vas stroj.

rollfree

*********************************

----- Původní zpráva -----
Od: "jevem" <jevem@email.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 23. prosince 2009 20:43
Předmět: Re: Lze nahradit Ultra ATA100 verzi 133?

Ale ono je už 20,00 pryč a tak tam ani nevolám. Nepsal jsem že jsem tam
volal. Snažil jsem se mejlovat, a bohužel stránky s technickou podporou přes
mejl mají nějakou poruchu, prostě nenaskočí formulář.
A navíc jsem nepsal, že si ztěžuju, že neodpovídají, naopak jsem psal, že
asi mají taky Vánoce. Tím předpokládám, že mejl může dorazit třeba jindy
nebo vůbec. Nepředpokládám, že odpověď musí někdy dorazit, ale předpokládal
bych, že určitě někde jednoduše třeba na jejich webu najdu bližší technickou
specifikaci. Bohužel ani v originálním návodu vytištěném na papíře dodaném s
nodbukem není psáno, co to umí. Ale mohu se domnívat, že to asi vzhledem k
nabízeným diskům o nejvyšší kapacitě 80GB k D510 bude pouze verze 100.
A taky nepředpokládám, že budu jedinej zákazník, aby se mi všichni věnovali,
proto nejdříve píšu mejl a pak budu telefonovat.

Jinak Vaším zákazníkem bych nechtěl být.
Jirka

To jako že na tomhle čísle to nikdo nezvedá: +420 225 772 727 ? Jsou
tam prej od 8:00 do 18:00.

Jo a jestli to znamená, že neodpovídaj na mejl - kde máte jistotu, že
ten mejl došel a že u toho kompu zrovna sedí někdo, kdo má čas -
nejste jedinej zákazník Dellu.

Pavel Kadečka.