27C512 od ST

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Prosinec 23 21:32:04 CET 2009

Jj, dík ale mám to trošku z ruky. S Epromkama jsem taky už dlouho
nedělal, ale tak trošku jsem to slíbil, tak se aspoň ještě pokusím
vyštrachat to horské slunko, nebo zajdu ke známému do haly a rozbiju mu
tam jednu rtuťovku :-)). Jinak holt chlapec bude muset nějakou dobu počkat.
S pozdravem,
		Miloš Dašek