Lze nahradit Ultra ATA100 verzi 133?

jevem jevem@email.cz
Středa Prosinec 23 19:39:18 CET 2009

Tak to jo, za všechno může evoluce. Ale na druhou stranu by mne zajímalo,
kde zjistím, co vlastně umí řadič, který mám na desce. Mám tam Intel
82801FBM ULTRA ATA storage controllers 2653. A nikde v systému nevidím, zda
je to verze 100 nebo 133. Pouze z dokumentace k HDD jsem vyčetl, že disk je
ULTRA ATA100.
Jinak se jedná o nodbuk dell D510. A i dell o tom mlčí a ani nereaguje na
technickou podporu. Asi jsou všude Vánoce.
Jirka

----- Original Message -----
From: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 23, 2009 7:30 PM
Subject: Re: Lze nahradit Ultra ATA100 verzi 133?

V originalni specifikaci UATA100 skutecne bylo omezeni, ktere odstranilo
UATA133.
Ale protoze UATA133 se nerozsirilo tak, jak si puvodne vyrobci prali (mohl
za to
samozrejme raketovy nastup SATA), tak mnoho vyrobcu (prukopnikem byl WD)
pridali do UATA100 rozsireni z UATA133, tj. provedli backport.

rollfree