zasuvka

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Středa Prosinec 23 17:11:32 CET 2009

Zase to chvili piskalo, tak jsem sundal dekl a hybal se zasuvkou. Pri
tlaku na ruzny strany se zvuk lehce menil. Bohuzel se nedostanu pod tu
krabici ve ktere to je na puvodni rozvod.

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
731 84 84 84
ICQ:104722051

Najdes neco co muzes postradat a nekomu to udela radost?
http://www2.rozhlas.cz/daruj_hracku/prezentace/prezentace.php?od=0&kolik=40