C pro PIC - MikroElektronika nebo MPLAB ?

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Prosinec 23 12:31:36 CET 2009

MIkroe MIKROC PRO je hodne dobre provedeny a hlavne  prehledny.
Pri srovnani CCS a  MIKROC mel rozdil u jednoho projektu 10%
zkompilovaneho kodu ve prosperch MIKROC.
MIKROC ale nema otevrene knihovny, to je minus, ale z 99% si pisu
knihovne sve.

MPLAC a C18 jsem pouzival pro ethernetovy projekt a prehlednost toho
prostredi je priserna.
Nevim co bych poradil, byl jsem nucen pouzit oboje, tzn, stahnete si
student version, pripadne free verzi MIKROC a zkuste nejaky sample
projekt a uvidite co Vam sedne.

MIkroc patri mezi nejlevnejsi kompilatory a pokud nebudete delat veci,
zavisle treba na microchip TCIP/IP stack, volil bych MIKROC uz kvuli
cene, ktera je smesna a nemusite platit upgrady pro nove MCU, tak jako u
CCS.
Pokud dostacovat nebude, pak dokoupit  MPLAB.

LK