C pro PIC - MikroElektronika nebo MPLAB ?

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Prosinec 23 12:22:46 CET 2009

Pekny predvanocni den preji.

Za posledni roky jsem vzdy pouzival jen tri ackove procesory
(AVR, ARM, AMD), ted ale bude muset dojit na PIC rady PIC18.

O PICech nevim vubec nic. Vyjimecne asi preskocim fazi assembleru
a pujdu hned do C (assembler samozrejme nastuduji, ale nebudu
v nem nic vetsiho programovat). Vypada to, ze vhodne vyvojove prostredi
pripada v uvahu MPLAB nebo MikroElektronika.

Mohl by prosim nekdo z PICaru napsat, ktery z tech vyvojovych
systemu je ten pravy ? Cenu neresim, ja to platit nebudu a pro investora
jsou tyto castky nepodstatne. Takze mi jde jen o to, ktery z kandidatu
generuje lepsi kod a ktery je bezproblemovejsi, da-li se to rict.
A pripadne jak je to s kompatibilitou na urovni zdrojaku, jsou-li
knihovny (napr. obsluha USB) prenositelne.

Uznavam, ze neni-li jeden z kandidatu vyrazne lepsi, tak to pak hodne
zalezi na osobnich preferencich a je to dost subjektivni, ale i tento
poznatek by byl cenny (tj. ze to nemusim resit a obe varianty jsou O.K.).

Predem dekuji kazdemu, kdo si trochu osoupe klavesnici.
rollfree