Ladicka kytary

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Prosinec 23 10:09:55 CET 2009

Ne neni, nevim jestli jste cetl puvodni dotaz, melo to byt jako darek pro
syna k vanocum. Proto jsem chtel neco relativne jednoducheho aby to zvladnul
spajet ale pritom by to ve finale zase melo byt funkcni, proste chtel jsem
mu dat pytlicek se soucastkama, tistak, nejaky navod a mozna krabicku. Na
pajivem poli si to sice zbastlim (ale ja si to klidne spichnu i v tom
SMDcku) ale puvodni ucel to moc nesplnuje. A predelat to na klasiku vcetne
tistaku uz do vanoc nestiham, aby toho nebylo malo tak tento tyden jeste
beham po doktorech se zubama :-(

No nic, ja bych tema uzavrel, diky vsem za nazory, dam na nazor zkusenejsich
ze by to stejne asi moc pouzitelne nebylo a koupim normalni tovarni ladicku.
A tu stroboskopickou mozna zkusime taky "mimo soutez" s tim ze s tim synovi
pomuzu a ty SMDcka zapajim sam, zatim jsem mu na zkousku nechal udelat
hazeci kostku a kdyz jsem videl jak to paji tak jsem trpel a mel chut mu to
vyrvat z ruky a zapajet to sam :-) Prece jenom ono to chvili trva nez to
clovek dostane do ruky, ale jazk takz to zvladnul tak treba casem dojde i na
ty SMDcka :-)

Dusan Dolezal