Myti klavesnice u NB

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Úterý Prosinec 22 10:35:04 CET 2009

MessageStejna stejna zkusenost - kamaradka si nalila nejakou colu do
klavesnice, jeste ten den jsem to mel na stole. Klavesnice rozebrat a
rozdelit na folie nejak nesla, takze izopropyl - a taky jsem se divil, jak
to nechodilo (resp nechodily nektere klavesy a nektere generovaly stisk
jinde). Druhy den (pres noc klavesnice u topeni) bez zavad, chodila jeste
cca tri roky, pak vzal za sve cely NB. Vysvetlit si to moc nedokazu, dal
bych krk za to, ze tam z te coly nic moc nezbylo (a ta dlouhodoba
spolehlivost to asi potvrdila). Mimochodem - take Acer.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jaroslav Buchta
To: 'HW-news'
Sent: Tuesday, December 22, 2009 10:10 AM
Subject: Myti klavesnice u NB

Nezkousel nekdo? Klavesy vaznuly bordelem, nejake vino v tom taky bylo,
elektricky OK. Vykoupal jsem v izopropylu, vyfoukal vzduchem a pak se dely
divy, vypadalo to, ze si samo macka co chce a pak ruzne nehodily klavesy,
neco neslo pres Shift a malem me omyli, kdyz jsem zjistil, ze nova stoji
1600 (Acer Extensa 5620) Kazdopadne po 3 dnech uz jde zda se OK, asi to
dukladne vyschlo.
Co to mohlo sakra zpusobit? Kde se vzala vodivost?