Re: Kabelovka - přiliš silný signál?

Halen Halen@seznam.cz
Úterý Prosinec 22 07:00:01 CET 2009

HTML příloha byla odstraněna...
Jiný zdroj vysílání nemám, alespoň o něm nevím. Je zajímavé, že pruh
se nepohyboval... (při použití antény), takže to může být z
vysílače?

Honza

> Od: Pavel Troller <patrol@sinus.cz>
> Předmět: Re: Kabelovka - přiliš silný signál?
> Datum: 22.12.2009 06:15:38
> Zdravím,
teď mne napadla hloupá otázka, ale přesto se zeptám: Nemáte tam >
někde
lokální zdroj TV signálu ? Například video s modulátorem, STB, >
nějaký
jiný systém, který by lokálně generoval běžný TV signál a mohl by >
být
nesprávně zapojený, takže by rušil okolí ? To by také mohlo >
vysvětlovat,
proč se ten pruh pohybuje - protože ten lokální zdroj by > nebyl
zavěšený
na žádné z oficiálních kmitočtových referencí.

/>> Naladil jsem jenom čt1, (čt2, čt4 a čt24 jsou digi), novu jsem
> zarušený, > ale jakoby vyrýsovaný - protlačený v obraze - defakto

> vertikální hodně > ohraničený duch.

A tento se rovněž v obraze pohyboval, nebo stál na > místě ? To je
totiž
právě také vodítko, řekl bych, že minimálně ČT bude > mít všechny
kanály
synclé z jedněch hodin, takže pokud to proti sobě jede, > musí to
být jiný
TV poskytovatel... Teď mne ale napadá... Když jste našel > jen ČT1,
která
byla zarušená, a mimo ni žádný jiný signál, tak to mi už > hlava
nebere,
protože by tam měl být k nalezení nejméně jeden další > signál, a to
ten, co
tu ČT1 ruší! Nebyla tam ta ČT1 alespoň 2x na různých > kanálech ?
Ale ta by
zase měla být synchronní... Opravdu divné. Už jsem i > uvažoval o
tom, že
by ta karta za určitých okolností rušila sama sebe, ale > v tom
případě
bych si nedokázal vysvětlit, že ten pruh jede... Takové > rušení by
muselo
být skutečně jen jako statický "duch" toho přijímaného >
synchronizačního
pulsu (některé televizory rušily svůj VF díl vlastním > rozkladovým
stupněm,
to se pak projevovalo jako svislé čáry nebo pruhy na > různých
místech v
obraze, ale samozřejmě vždy stojící).
Napadá mne > ještě jedna otázka - ví tu někdo, jak vypadá fyzická
vrstva
u DVB-T ? > Nejsou tam náhodou také - třeba z důvodu kompatibility -
vysílány
řádkové > synchronizační pulsy, které by samozřejmě už neměly
původní význam,
ale > sloužily by např. jako jakási rámcová synchronizace ?

Zdraví > Pavel