pamet 1Gbit pro logging dat

Pavel hw@itherm.cz
Pondělí Prosinec 21 21:31:30 CET 2009

Sice to neni SPI, ale alespon to neni v BGA pouzdre
http://cz.farnell.com/hynix-semiconductor

vyber je celkem slusny

Pavel

----- Original Message -----
From: <nevrklap@volny.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 21, 2009 9:13 PM
Subject: RE: pamet 1Gbit pro logging dat

Zdravim,

diky za namety, mozna to nebude tak vazne, ted jde o dva prototypy, ale
mel by tam byt uz nyni patrny jisty vyhled do pripadne seriove vyroby
v radove tis. kusu.. Cili mi jde idealne o neco opravdu rozumneho..
V zadnem pripade necekam ze mi to bude nekdo hledat, spis jsem si rikal,
ze treba nekdo neco podobneho uz nekde pouzil..
Podarilo se mi neco najit, ale dost me odrazuje pouzdro VFBGA63.. to
by byl docela problem pri prototypove vyrobe, vim ze je to resitelne
(s trochou alkoholu v krvi bych to s horkovzdusnou pistoli snad asi
zapajel), ale preci jen takovy TSOP je o dost sympatictejsi..
Nejak se mi moc nedari objevit v distributorske sity soucastky od "velkych
hracu", predpokladam, ze treba intel, toshiba ci samsung neco dela..

P.