Ladicka kytary

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Prosinec 21 17:01:44 CET 2009

Na ja, jenze takova elektricka kytara, to je nejakeho nastavovani, nez
dokonale sedi ve vsech smerech. Enemze vi vetsina lidi, ze je potreba si
pohrat a tu kytaru ve vsech ohledech dotahnout k dokonalosti? Doporucuji
youtube, o nastaveni kytary je tam cely serial, a verim, ze mnozi budou
fakt zirat, co ze to vsechno... :). Jo, jiste, spanelku na prvocinitele
asi radeji nerozebirat, ale k cemu je kytara, ktera ani nema diru na
Jacka, ze jo? :)))

Ladicku mam postavenou z par operaku a jedne PICky, zkousi ji synator, tak
se treba jednoho dne dockam i vysledku, jak a jestli pracuje. Neozval jsem
se drive, protoze ted opravdu neni v mych silach zverejnovat schema a
bezet pro 3 PICky, jak vzdycky jedna nakonec chybi, specialne abych to
stihl do vanoc :).

--
Jiri Bezstarosti