Ladicka kytary

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pondělí Prosinec 21 12:54:55 CET 2009

Myslim, ze ak je syn zaciatocnik aj v elektronike, tak sa poskladanim procesorovej
ladicky nauci dost malo.
Pre zaciatocnika sa mi pozdava toto:
http://www.hudebniraj.cz/hudebni-nastroje/ladicky-a-metronomy/elektronicke/qwik-tune-gp-1
Ma databazu akordov a bude to tiez dobra ucebna pomocka, aj ked v hudobnej oblasti.
Nemam vsak prakticke skusenosti. Tiez ju chcem kupit synovi.
Ja si uz brnkam len doma a tak mi staci toto:
http://www.aptuner.com/cgi-bin/aptuner/apmain.html

IK

Best regards,
 Ivan                            mailto:Ivan.Kiss@Novohrad.sk