Ladicka kytary

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Prosinec 21 11:31:50 CET 2009

Zdravim konferu, mam prosbicku, nemel by nekdo nejakou overenou konstrukci
kytarove ladicky? Junior zacal hrat na kytaru tak jsem mu puvodne chtel
ladicku koupit k vanocum ale pak jsem si rikal ze by se mohl neco priucit a
spajet si ji sam, tak bych mu dal jenom pytlicek se soucastkama, tistak a
nejaky strucny navod. Zkousel jsem neco googlit ale z toho co jsem nasel mne
zatim zaujalo jen tohle http://jmerenda.byl.cz/gtuner.html, psal jsem
autorovi ale bohuzel se mi neozval a jinak mne nic moc nezaujalo a taky bych
prece jenom rad neco aspon trochu overeneho, nerad bych syna zklamal tim ze
to pak nebude fungovat. Vim ze vyslo kdysi neco v amaru ale to jsem nenasel.
Kazdopadne to ponekud specha protoze by to mel byt darek k vanocum a pokud
mozno i jednodussi aby to kluk zvladnul, nasel jsem nejakou peknou
konstrukci ladicky ktera opticky snima chveni struny, ale je to z velke
casti v SMD a to je pro nej asi jeste moc narocne a predelat to na klasiku
uz nestihnu.

Jinak ze ladeni ladickou je trochu problematicke vim, ale to bych momentalne
neresil, i kdyz to treba casem nebude pouzivat tak se mi to jevi jako pekny
didakticky darek ktery ma navic i nejake vyuziti.

Dusan Dolezal