OT Fabory

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Neděle Prosinec 20 17:00:31 CET 2009

Ono by asi šlo pokračovat do nějakého výsledku, ale to by znamenalo že
by se o problémech museli dozvědět společníci, správní rada nebo nějakým
hromadnějším způsobem akcionáři. Do toho by se ale muselo vložit tolik
prostředků, že to téměř nikdo neudělá. Takto budou poškozováni majitelé
až do nepříjemné situace kdy začne hodnota firmy klesat, správci,
managoři a jiné krysy opustí loď a abyde prázdná skořápka s nedobytnými
dluhy. Akcionáři jsou velmi mírně řečeno neznalí, takže i kdyby se o
nějakých problémech dozvěděli, tak je stejně jinak než přes správní radu
či jiného správce nedokáží řešit a tohodle kůltače se hojně využívá
všude, kde to jen jde.
Jinak pěkný ostrý dopis ve kterém je aspoň vyjádřeno co si o nich člověk
myslí. Ale jak jsem psal, nejspíš je jim to(kam směřoval ten dopis) asi
dost jedno. Z výše uvedeného si myslím, že je správné dát svou
nespokojenost najevo alespoň dopisem, na majitelům co nejbližší místa.
S pozdravem,
		Miloš Dašek