SW burza

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Neděle Prosinec 20 16:41:53 CET 2009

To, že jsou v Usa o poznání menší ceny je dáno především jinou
strukturou trhu(velmi rozdílné ceny ve "spotřebním koši"), ale v
neposlední řadě i to, že američaní jsou o poznání zodpovědnější, alespoň
co se peněz týče. Dle mého názoru se toto bude časem ještě o dost
prohlubovat a nemá cenu si myslet, že by vývozu, kromě zákonem
stanovených omezení, bránily americké firmy :-).
S pozdravem,
		Miloš Dašek