závada tiskárny HP LJ 5 L - Vyřešeno

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Prosinec 20 16:36:33 CET 2009

Zdravím,

Tak je závada konečně vyřešena. Původně jsem chtěl použít ten přípravek,
co radil pan Zahradník. Scháněl jsem ho i v mé oblíbené firmě Cservis v
Liberci, kde tiskárny (velmi dobře) opravují. Neměli. Ale potkal jsem se
tam s majitelem firmy, se kterým se od vidění znám. Ten se zajímal na co
to scháním. Tak jsem mu to celé vysvětlil. Zavolal technika, ten si to
poslechl a potvrdil, že problém bývá v těch podávacích kolečkách. Říkal
ale, že ty kolečka prostě někdy ztvrdnou s takovýmito přípravky nemají
moc dobré zkušenosti - proto je ani nemají a nepoužívají. Navíc prý má
zkušenost že v této tiskárně dochází k vymačkání plastových ložisek, ve
kterých sedí hřídel pohánějící ty kolečka. Pak ty kolečka nemají
dostatečný přítlak. Navrhl mi ale že ty kolečka dodají. v kitu s celým
mechanismem kolem tak jak se to běžně vyměňuje. Jen to museli objednat
takže to chvíli trvalo. Celé to stálo něco málo přes 400kč. Včera jsem
to vyměníl (musela se rozebrat skoro celá tiskárna, ale šlo to) a
tiskárna tiskne jak nová :-).

    Martin.