SW burza

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Neděle Prosinec 20 13:49:49 CET 2009

Zkusil si do UK napsat, že ti vzorky prodal? Nehledě na to, že by v
tomto případě musel odvést plnou DPH což by bylo zajímavé zjistit a v
tom případě by se s ním svezla i firma co mu Samply dodala. Sorry, ale
já takové bláznivé obchodní vztahy nemám rád, ať již je příčinou cokoliv.
S pozdravem,
		Miloš Dašek