SW burza

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Sobota Prosinec 19 23:09:17 CET 2009

Jaaj, Eset, znama firma :-) Kupil som pre znamu rok a pol dozadu NOD
v Nemecku, lebo z nejakych dovodov to bolo o poznanie lacnejsie, nez
v sidle spolocnosti v Bratislave. Snad to bola nejaka akcia, ale sme
predsa na jednotnom trhu, tak vo co go.

Potom, ked nadisiel cas aktualizovat licenciu, na ich webe ju neslo
predlzit, tak som ich kontaktoval, a o chvilu mi odpisali, ze sa to
neda, ze treba kupit novu, plnu verziu, drahsiu o 10 EUR.

Na tvrdenie, ze som si zakupil licenciu na ich produkt, a chcem
ho aktualizovat bez ohladu na miesto nakupu to po mesiaci "konzultacii
s pravnym oddelenim" predsa len dovolili. Pritom v licencii nebolo
napisane, ze sa softver neda aktualizovat globalne.

Mam dojem, ze softverovym firmam uz od dobroty celkom silno hrabe.

Lubos

--
Ľuboš Medovarský
Accelera Networks s.r.o.