Kabelovka - přiliš silný signál?

Halen halen@seznam.cz
Sobota Prosinec 19 09:44:18 CET 2009

Tak jsem to zkusil s jinou kartou a teď to dělá to, že z 28 programů
dejme tomu je 20 dobrých - čistý obraz a u zbývajících jsou zase jako
vertikální proužky nebo pruh. Dokonce to vypadá jako by se proužek
pomalu horizontálně pohyboval. U některých jsou proužky třeba po 2cm, na
jiném je jenom jeden velký zašumnělý pruh a zbytek obrazovky je dobrý.
Některý program jakoby vypadává i když na normální televizi obraz je. Co
s tím?

Honza