SW burza

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pátek Prosinec 18 23:17:16 CET 2009

Otazka je, zda je to licencne vubec spravne, treba si myslim, ze u OEM to nejde. Jeden cas jsem cetl podobnou diskuzi a bylo tam neco v tom smyslu, ze jednou zakoupeny SW (nejaky typ licence, uz nevim jaky), ktery uz byl jednou aktivovany ci zaregistrovany se uz neda preprodat dalsi osobe. Resp. da, ale uz to nebude po licencni strance spravne. Asi to bude dost individualni.

MG

Odesílatel: hw-list-bounces@list.hw.cz [hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Jan Galuszka [konference@ei.cz]
Odesláno: 18. prosince 2009 18:17
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: SW burza

Pro nekoho, kdo chce mit licence v poradku to muze mit vyznam.

Nekdy je rozumnejsi koupit nejaky SW jako upgrade z neceho jineho, co se
sezene za par stovek.

Priklad (cisla strilim)
Novy SW verze 9 stoji 20.000 , upgrade z v5 stoji 8.000 a verzi 5 koupim
nekde za 1000 .. takze uspora velka.

Kdysi jsem shanel za par stovek Worksy, nebot upgrade na Word stal par set
Kc a plny mozna 6000. A pri 5 pocitacich ve firme to byla velka uspora.

Nebo z nejakeho kresliciho SW slo upgradnout na Corel

A tech prikladu je hodne.

Rovnez i u Windows .. sla loupit W3,1 za par korun a ugradnout na W98

Ted mi Peta Zahradnik dodaval nejaky SW. A jelikoz mi poradil jak a z ceho
udelat upgrade, tak mi nejakou tisicovku usetril. Jako uzivatel jsem tu
informaci nemel a zjistil bych ji pozde.

Zaroven nekdy na dobrou praci staci i par let stara verze. Ja mam legalne
InDesign v2 a staci na moje ucely. Jsou novejsi a vyspelejsi verze. Kdybych
nekde tu v2 sehnal dejme za 1,000Kc, tak si jeste vemu jednu licenci do
druheho notasu. Ta nova verze bude mozna za 20,000

Pro nekoho kdo zvysoka kasle na licence to vyznam nema.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Tìrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IÈO: 62301802, DIÈ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravì,
oddíl C, vlo¾ka 7862