LHC progres report II (tento rok uz posledny :-))

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Prosinec 18 22:45:05 CET 2009

hehe tak to vas potesim, vcera som nejak narazil na stranky lhc fans,
kde je vysvetlenych mnozstvo veci plus su tam linky na interaktivne
stranky s meraniami o ktorych som ani netusil ze existuju :-)))
toz... http://www.lhcportal.com/ :-)
b.