LHC progres report II (tento rok uz posledny :-))

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Prosinec 18 22:39:55 CET 2009

> pre tych ktori pozerali minuly progres report LHC (po prvom tyzdni), je tu
> aktualny ktory bol prezentovany dnes
> http://indico.cern.ch/conferenceDisplay.py?confId=76398 (hore je odkaz aj
> na video).
> Prehladne zhrnute prve tri tyzdne postupneho spustania krok po kroku od
> prveho zmerania vplyvu mesacnych faz na energiu protonov v LHC az po
> kompletnu analyzu zrazok v gride z plne aktivovanych experimentov.
> b.

Zdravim,
  musim rict, ze mne LHC v poslednich tydnech docela uneslo :-). Ty stranky
s Vistary byly mymi nejsledovanejsimi a obcas tam chodim i ted. Je treba
videt, jak se to zvolna zahriva, vetsina tech reportu je sice mrtvych, ale
je legracni, ze treba v nektere strance se stale cosi meri a je tam znat,
ze to zije, ikdyz spousta tech webu hlasi chyby a vyjimky.
  Preji vsem LHCistum krasne Vanoce a bohatou nadilku tech nejneocekavanejsich
podivnosti kvantove fyziky (puvodne jsem mel napsano "castic", ale ono uz se
to tak fakt ani neda nazyvat :-) ), ktera se dostavi sice az v novem roce,
ale verim, ze na Vas Jezisek jiste nezapomene!
  Pavel