Takova blbost - dvoukolak vozitko

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Prosinec 18 13:40:20 CET 2009

Tohle hrozi i na rovine - a to jak pri akceleraci tak deceleraci -
jedete ustalenou rychlosti, zastavite a uz to jdem pana/orel.

Prvni co by tam (po rucnim provozu pres RC - chce to jen napsat mixer na
dva kanaly smer/plyn-->kolo/kolo) pak bylo by byl nejaky naklonomer,
ktery by prave hlidal aby nebyla prekrocena maximalni vychylka toho
voziku - muselo by to zacit kecat do toho mixeru a korigovat moje
kvedlani plynem.

V pripade kolize by to mohlo provest i to nouzove brzdeni kdy se jedno
kolo uvolni a druhe zustane zabrzdene. To by melo vetsinu karambolu resit.

Radek Vicek