[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Prosinec 18 12:19:32 CET 2009

A to je nejaky problem? Ja jsem krytky vysroubovaval kavovou lzickou
sotva jsem se naucil chodit, abych k nim dolezl (alespon podle
vypraveni tehdejsich dospelych) :-)

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz