[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pátek Prosinec 18 11:57:08 CET 2009

Ked je ten piatok, pridam aj ja...

Ked sa mi narodilo prve dieta, tak som preventivne PO MESIACI kupil tie
"umele stopliky" do VSETKYCH zasuviek, vratane vsetkych predlzovaciek.
Preventivne.
Roky mi lezu na nervy. lebo ich musim vytahovat, ked chcem nieco
zapojit. Roky som presvedceny, ze sluzia iba na to, aby znervoznovali
dospelych, kedze deti sa aj tak vynajdu.
Ale co by clovek neurbil pre svoje deti... Stale mam VSETKY nepouzite
zasuvky, vrtane volnych miest predlzovaciek, dostupnych aj za skrinami
zastuplovane.

Ked mal starsi syn 3 roky, mladsi par mesiacov, kupil som novu zehliacu
dosku s privodnym kablom a zasuvkou na zehlicku.
Privodny kabel bol kratky, tak som rozobral zasuvku na zehliacej doske a
pre istotu som ju vylozil na skrinu do druheho dna, aby sa k nej deti
nedostali,kym kupim kabel a vymenim za dlhsi...
Na druhy den pred desiatou mi zdesena manzelka volala, ze starsi syn
vyrazil poistky tou snurou...
Kym ona kojila mensieho v druhej izbe, starsi - vtedy 3-rocny si
pritiahol stolicku, vyliezol na nu, z nej na klavir a z neho dokazal
stiahnut
rozobratu snuru zo skrine. Dovliekol predlzovacku do kuchyne, odpojil PC
zo zasuvky ( snura sa predsa lahsie vytahuje ako plastovy ochranny
stupel ;-))) )
a pripojil si "svoj" kabel. Chvilu sa s nim hral, kym sa mu podarilo
skrnut na druhej strane drotmi... Na plavajucej podlahe v kuchyni mame
dodnes vypalene koliesko velkosti 10 centovky.
Nebudem rozvijat predstavivost, co sa mohlo stat... Cele sa to odohralo
za menej ako 5 minut.

Ked som sa ho potom vecer pytal, ze co robil, tak mi milo povedal -
"hral som sa, potom z elekriky vyslahol ohen. - ALE JA SOM OHEN RYCHLO
SFUKOL....ja sa rad hram so snurami, drotami a hadicami"
Asi hodinu bol vystraseny ( manzelka asi tyzden ), ale poobede sa uz
hral s inymi "kablami" znovu. Uz si ich ale nezapajal do sasuvky, len
"akoze" dotiahol ku zasuvke a polozil na zem.

Dodo