[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Pátek Prosinec 18 11:53:25 CET 2009

aze napsal(a):
> Mám taky vzpomínku... měl jsem několik kolejí a vláčků TT, a když měl
> kluk cca 4 roky, hrál s s tím. Udělal jsem k tomu zdroj 0-12V, 2 zdířky,
> od kolejiště vedla krátká dvojlinka s banánky. OK, jenže než ho napadlo
> strčit ty dva banánky rovnou do zásuvky. Nikdo u toho nebyl.... Naštěstí
> byla mašinka na kolejích, takže výsledkem bylo leknutí, křik a
> pojistky.... samozřejmě lokomotiva na odpis.
> Po letech se nám "děti" přiznaly, že se kluk šťoural v zásuvce i drátem...
> AZE

Když mi byly asi 4 roky, našli mě rodiče samotného a hodného v pokoji s
rozebranou zásuvkou - ze zdi trčely pouze dráty a já skládal tu
vymontovanou zásuvku dohromady. Opravit to přišel elektrikář, rodiče si
netroufli. Pak se na všech zásuvkách objevily krytky.

Standa