[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 17 15:22:47 CET 2009

 17.12.2009, 15:16:47

Pokud to budeme brat "de jure", pak napr. IEC364-4-41 stanovi bezpecne
napeti pro prostory zvlaste nebezpecne (za nejakych dodatecnych
podminek) 15V ss.
Plne nabity Pb akku, by snad mohl mit i vice, tedy podle teto norny,
je schopen zpusobit uraz elektrickym proudem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz