[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 17 09:58:32 CET 2009

> No asi by bylo lepší nechat tu baterii vybít. Nebo zkusit najít to
> relé v pojistkový skříňce, pokud tam teda je.

To relé je součástí startéru, jde o mechanický prvek, který jednak vysouvá
pastorek do záběru a přitom spíná napájení toho motoru. Kolega prý napřed
do té cívky i celého startéru mlátil kladivem, ale toto nepomohlo a tak už,
znervózněn, raději šel odpojit tu baterii...

Pavel