[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 17 09:22:06 CET 2009

To jsem slyšel taky, ale na nějakej rozklad elektrolýzou by taky musel
tělem protýct větší proud než pár miliampér nebo by musel týct pár
hodin.

Ale ta pohádka kolem autobaterie je spíš typu "šáh na ni, seklo to s
ním o zem a odvezla ho sanitka" než "hodinu se držel a za tejden
umřel".

P.K.