[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 17 09:09:05 CET 2009

  Zrovna tohle se kolegovi stalo - zaseklo se mu relé
> (cívka) startéru a ten jel a jel, dokud neodpojil baterku. Proto nechal
> raději motor běžet na volnoběh (volnoběžka startéru přitom prokluzovala),
> neboť když to vypnul, startér byl přitom mnohem více zatížen a baterie
> vybíjena. Ale neříkal, že by ho při tom odpojování cokoliv koplo :-).
>
>   Pavel

Tohle jsem blbec udelal taky a pak uz jen shanel ridici jednotku z ktere
se zakourilo :(

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
731 84 84 84
ICQ:104722051

Najdes neco co muzes postradat a nekomu to udela radost?
http://www2.rozhlas.cz/daruj_hracku/prezentace/prezentace.php?od=0&kolik=40

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4694 (20091216) __________

http://www.eset.cz