OT Statistika prohlizecu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Prosinec 16 15:40:35 CET 2009

Je mně to bohužel jasný. Docela nedávno jsem o rozšíření IE6 pátral a tak jsem zjistil, že nejdřív za rok se můžu podívat na statistiky znovu. I tak si nedělám moc iluze, že to bude výrazně lepší.

Když už se tady bavíme o flashi, tak ještě lepší než Flashblock je NoScript, ten blokuje mnohdy zbytečný java script. Když se bez toho stránka neobejde, tak dostane dočasnou nebo permanentní výjimku.