OT Statistika prohlizecu

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Středa Prosinec 16 15:08:18 CET 2009

6.42% u nas neposila verze flashe, takze ho asi nema. Javu ma vyplou
10%. Mizerny rozliseni ma pod 7% uzivatelu.

Browsery
MSIE 67.27 (6=36%, 7=56%, 8=7%)
FF 26.96
Opera 3.19
Chrome 2.06
zbytek zcela zanedbatelne kusy.
Pro me dost zklamani, myslel jsem, ze to bude lepsi (MSIE je zlo).

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.