OT Statistika prohlizecu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Prosinec 16 14:04:08 CET 2009

Ja mam vo FF nainstalovany FlashBlock, t.j. vsetky flashe su nahradene klikatelnou ikonou.
Je to urychlovac na nezaplatenie najma na azijskych weboch; bohuzial ta pliaga sa siri ako mor.
Tiez to pomerne dobre odfiltruje reklamu, ktoru nemusim - to mimochodom plati aj na Tvoj web ;-)

Je mozne, ze su veci ktore sa bez flashu nedaju urobit; neznamena to vsak, ze je to dobre.

Ale graf bez flashu predsa urobit ide a verim tomu, ze ten nastroj ktory Peter na to pouzil, to vie.

wek