[OT] Doporucte hry?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Prosinec 16 13:45:34 CET 2009

Nojo, na Halflife jsem zapomněl, ten mě taky chytnul. Ale dvojka se mi
vůbec nelíbila, jediná zbraň tam byla nějaká "gravity gun", resp. bylo
jich víc, ale do ostatních jsem furt neměl náboje, všechno musela
postřílet nějaká souputnice.

Pak jsem ještě hrál jednu střílečku, ale asi by nebyla moc vhodná pro
10-letýho kluka - Soldier of Fortune. Byla dost krvavá (i když krev se
dala vypnout). Taky SOF má druhej díl, ale taky jsem brzo skončil, v
jednom levelu fur na mě stříleli z vrtulníku a nedokázal jsem ho
sundat (přestože by to asi mělo jít, všude se tam válela munice do
bazuky ;))

P.K.