FERGUSON ARIVA 200HD - RE: [OT] Doporucte HD satelit.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Prosinec 16 13:23:50 CET 2009

2009/12/16 Jan Galuszka <konference@ei.cz>:
> Pouzivam polsky navod a ten je tak jednoduchy, jakbych napsal, ze auto ma 4
> kola, volant a leje se tam palivo.

Podle zákona musí výrobce (resp. prodejce) dodat k přístroji návod v
češtině (v Polsku zřejmě v polštině), ale nikdo už nastanovil v jakým
rozsahu. Proto se ke hrám na playstation dodává okopírovaná A4, kde je
napsáno "šipka nahoru - pohyb nahoru" atd. ;-)

> USB flaska
> Prohlizeni fotek z flasky bez problemu, prochazeni adresari OK.
> Ale kdyz jsem chtel nahravat, tak mi nahlasil malo pameti, po preformatovani
> taky malo pameti. Ale je to levna 2G flaska, takze mozna je pomala.

No jen aby to bylo fakt tím - můj STB s nahráváním zn. Evolve mi
pokaždý píše, že flashka je moc pomalá, přitom nahrávání i timeshift
jde bez problémů. Flashka je nová, 8GB a rychlá.

P.K.