FERGUSON ARIVA 200HD - RE: [OT] Doporucte HD satelit.

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Prosinec 16 13:13:37 CET 2009

Takze vcera jsem koupil ten FERGUSON ARIVA 200HD a hral si do 3 hodin nad
ranem.

Masinka pekna dizajnove, dobre provedena, dalkac az priliz hodne tlacitkovy
.. uz nejsem nejmladsi.

Nastaveni DISEQ, konvertoru, nascanovani programu bez problemu.
Dosti narocne je serazeni programu, ono na trech satelitech mi to naslo cca
2700 televizi a 900 radii , ale da se to zvladnout.
Pouzivam polsky navod a ten je tak jednoduchy, jakbych napsal, ze auto ma 4
kola, volant a leje se tam palivo.

Dekodovaci karty
Kdyz pouziju zakladni sterbinu na karty, tak Skylink ok, TWN ( polska
Telewizja na karte) OK.
Problem mam s CI slotem. Ani jeden z CAM modulu mi nechce fungovat (mam
jeden z CONAX a jeden z Cryptoworks a v jinych prijimacich funguji OK) ..
mozna mam neco spatne nastaveno

LAN:
Pichnul jsem LAN kabel do ADSL modemu , modem jej ihned zaregistroval,
provedl jsem aktualizaci firmware behem par okamziku. Z jinych pocitacu na
siti mohu na nej pingnout, ozve se, ale nejak neumim se dostat na nejake
ovladani z prohlizece .. na to casem prijdu

USB flaska
Prohlizeni fotek z flasky bez problemu, prochazeni adresari OK.
Ale kdyz jsem chtel nahravat, tak mi nahlasil malo pameti, po preformatovani
taky malo pameti. Ale je to levna 2G flaska, takze mozna je pomala.

Tolik prvni postrehy, jakmile bude vice casu budu si dal hrat a dam znat.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862