Re: [OT] Doporucte hry?

V P vvitty01@seznam.cz
Středa Prosinec 16 11:31:14 CET 2009

Doporucuji bud pouzit TTD patch, ktery odstranuje spoustu "nedokonalosti" TT ve vztahu ke staveni a programovani vlaku, a nebo jeste lepe sahnout po Open TTD, ktery odstranuje podle me nejvetsi chybku jinak genialniho TT - kolem roku 1980 mi obvykle dosly volne sloty pro masinky (max. 80), zde jsem se na maximalne povolenych 5000 vozitek ve hre jeste nikdy nedostal.

Bezi to i pod XP a hlavne vyuziva celou plochu monitoru, ne puvodnich 800*600 max.

Pro pripadne zajemce muzu najit i link, ale asi bude rychlejsi zeptat se strycka Googla...