OT Statistika prohlizecu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Prosinec 16 11:09:06 CET 2009

Hm, myslel som si, ze som konzervativny, ked som odmietol browser ktory si robi co chce, kedy chce a ako chce...

A tiez som si myslel, ze ak tam mas "Nevidíte Flash? Kliknìte zde..." tak mi to ukaze ne-flashovu verziu tej stranky...

Ale mozno to neznamena, ze som konzervativny, ale ze som naivny.

Inak je to zaujimave, dakujem ze si si dal tu namahu.

wek