RE: OT: Instalace chladiče CPU Intel na základní desku

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Prosinec 16 10:09:52 CET 2009

Vždycky, když ten chladič nasazuju, tak si říkám, kterej kokot mohl tohle
vymyslet. Navíc životnost toho chladiče je 2-3 nasazení, pak ten mechanizmus
přestane rozumně fungovat.
Já to neřeším, chladič nasazuju až když je deska v case, nevybavuju si, že
by některá deska z těch desítek, co jsem montoval, nefungovala.