Re: OT: Instalace chladiče CPU Intel na základní desku

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Prosinec 16 08:32:16 CET 2009

2009/12/16 Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:
> Zdravím počítačové experty,
>
>  vždy, když stavím počítač (a není to zase tak zřídka) s Intel procesorem
> s novějšími sockety (775, 1366), mám psychický problém s instalací dodaného
> chladiče z CPU boxu. Na zasunutí a fixaci těch pinů je třeba poměrně značná
> síla a ačkoliv dodržuji doporučený postup (MB mám položený na tom molitanu
> a tlačím vždy na 2 protilehlé piny), mám pocit, že se to musí rozbít. Když
> se to nakonec podaří a všechny piny jsou na místě, je při pohledu z druhé
> strany motherboardu vidět jeho zřetelné prohnutí - vyboulení v místě CPU,
> [...]

Toho prohnutí jsem si taky všim, myslim že i u jinejch mainboardů než
se socket 775. Nedělal bych si s tím hlavu. Nakonec ty spoje na MB
jsou měděný a tak se holt trochu natáhnou ;)

P.K.