Vypocet maticoveho multiplexu

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 16 08:22:34 CET 2009

FZT to jsou tranzistory od Zetexu... Na ty jsem koukal zrovna vcera, ale
obavam se, ze sehnatelnost v kusovce bude zoufala. A i kdybych je treba
sehnal tak pokud by to nekdo jinej chtel nedejboze stavet tak je to
proste problem.

Celej displej se bude skladat ze ctyr DPS - displej se SMD LED, radic
sloupcu, budice anod a vlastni ridici modul. Takze se snazim to udelat
tak aby to nebylo nijak omezujici - pokud bude nekdo chtit mit dva radky
nad sebou tak jen pouzije ty anodove budice a z MCU pouzije 16 linek.

Radek Vicek