generator minutovych pulzu pro "skolni hodiny"

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Prosinec 16 02:42:08 CET 2009

Díky za všechno, zítra zkusím oslovit p. Hanzala osud z konfery, zda by
neprodal naproramovanyho PICa, podle vysledku budu resit zbytek.
Chtel jsem to resit podobne, akorat s AVR, protoze nejsem PICar.
Puvodne jsem chtel zamestnat 40xx radu, ale udelat to deleni kmitoctu s
vystupem 1/120Hz nejde bohuzel uplne trivialne.

Zrychlovaci tlacitko na zmenu casu by bylo fajn, ale neni to nutnost, kamarad
si ty hodiny rad pretoci podle potreby.

Jakub Ladman