[OT] Doporucte HD satelit.

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Prosinec 15 22:03:27 CET 2009

Ja to tak provozuju. Jak je to s ovladanim venkovnich zarizeni nevim,
dvbviewer by to mel umet, ale ja mam jenom pevne namireny satelit.
Mam v pocitaci dve satelitni karty a dvojity tuner pro dvb-t. Spotrebu
jsem nedavno meril. Kvuli hram tam mam dedikovanou kartu bez ktere by
spotreba mela byt jeste mensi. Pokud si to pamatuju dobre tak za provozu
ma to PC cca 90W a ve stadby kolem 15W. Horsi je to s televizi
mam rok starou televizy 42" LCD propojenou s pc pomoci HDMI. Spotreba
LCD tv je 200W za provozu a nepochopitelnych 50W ve standby, kdy
sviti jenom cervena kontrolka a jde zapnout ovladacem.

Co se tyce ovladani tam ma HTPC pocitac jasne minus, nez se to vsechno
uvede do provozu chce to trochu znalosti pocitace.
Nainstalovat prijimaci karty a jejich ovladace, nainstalovat dvbviewer,
nainstalovat imon dalkovy ovladac a  nastavit ho.
Pokud pisete do tohoto fora tak podminku cloveka znaleho ovladani
pocitace jiste splnujete a zbylim clenum rodiny akorat ukazete jak se
pouziva dalkovy
ovladac.
Mam s tim rocni zkusenosti, obcas akorat aktualizuju softwarove
vybaveni, zadne velke problemy jsem zatim neresil. Nahravani nekolika
poradu soucasne funuje.
Timesfhift funguje na vybornou.
Pocitac take slouzi k dalsim ucelum a hlavne slouzi jako televizni
server pro muj notebook. Dale slouzi jako videoarchiv, prohlizeni
internetu nebo jako pocitac na hry.