Re: Re: jak na mikrofoní předzesilovač pro MCU?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Úterý Prosinec 15 18:09:00 CET 2009

> Abych byl trosku konstruktivni, pokud levne... Napsal jsem do Googlu:
> kompresor dynamiky
> a ctvrty link zhora:
> http://www.volny.cz/cb16/bast.htm#mk

Dík za ten link a tip na správná klíčová slova.

> Urcite toho najdete vic, berte to jen jako priklad. Myslim, ze pokud
> date mikrofon k reproduktoru, ten kompresor se nastavi na vhodnou uroven
> pro to pipani a tedy okolni (vzdalenejsi) zvuky budou mnohem slabsi,
> zaniknou. Navic si myslim, ze u takoveto aplikace nemusi prejizdet
> velikost zesileni nijak rychle, takze by se dal kompresor nastavit tak,
> ze v dobe kratsi pauzy (ticha) bude pro slabsi (vzdalenejsi) zvuky
> nastaveni po nejaky cas stale takove (podle predchoziho pipani), aby se
> daly prohlasit za zanedbatelne.

S tím souhlasím, AVC může být pomalé a nebo možná i žádné. Nebál bych se do krabičky zadělat potenciometr.

> Ale pochopitelne to nevylucuje moznost pouziti nejake pasmove propusti atp.

Při použití mikrofonu budu určitě potřebovat přinejmenším dolní propust, abych se zbavil aliasů.

Vojta