Re: Re: Re: jak na mikrofoní předzesilovač pro MCU?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Úterý Prosinec 15 18:04:40 CET 2009

dsPICy by byly pěkný, i za pěknou cenu, jen se mi nelíbí příliš velká spotřeba. Než bych se do nich pustil, rád bych slyšel nějakou praktickou zkušenost jak moc lze odběr proudu minimalizovat.

Vojta