[OT] Doporucte HD satelit.

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Prosinec 15 14:06:57 CET 2009

Polaci a nejen oni si u tohoto modelu strasne stezuji na extremni poruchovost tuneru, tak vam nenim Vavro?!

Mozna AZBOX HD ELITE LINUX LAN cena ccz 6500Kc
http://www.digizone.cz/clanky/azbox-elite-hd-multimedialni-satelitni-prijimac-s/
http://www.parabola.cz/clanky/3439/azbox-hd-elite-luxusni-multimedialni-hd-prijimac-2/

AB IPBox 91 HD Black cena cca 6300Kč
http://www.digizone.cz/clanky/ab-ipbox-910hd-satelitni-linuxovy-multimedialni/

Optibox 8750HD CICX  cca 6000 Kc,

Ale sam si nejak neumim vybrat.

Tom

>Vypada zajimave

Ferguson Ariva 200 HD DVB-S2: HD přijímač s univerzální čtečkou karet a CI
slotem

http://www.digizone.cz/clanky/ferguson-ariva-200-hd-dvb-s2-satelitni-hd/

a pri cene cca 3000 toho umi dost, hlavne to nahravani na flasku

Takze se dam asi zlakat. Dodava je i www.neon-el.cz

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. , mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: , E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862