OT vypocet stran kvadru

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Úterý Prosinec 15 12:22:53 CET 2009

Hehe, tak ze jsme se opet dostali ke kvadratum a odmocninam. Akorat misto
stran jako takovych tam figuruje jejich vyjadreni pres uhly. Ale kdyz dojde
na lamani chleba, tak proste ta mrcha uhlopricka je podle pythagora
odmocninou souctu kvadratu...
Samozrejme po nikom nemuzu chtit aby to dal pocital. Nakonec ja osobne to
ani nepotrebuju, ale stejne si myslim, ze to bez nich nepujde. Jen to neumim
matematicky dokazat.

PK